Qui Som

NAIA

NAIA és una Fundació privada fundada a l’abril del 2014, que per voluntat de les cooperatives que la composen (DELTA, DOBLE VIA, EDUVIC i MAD SYSTEMS) compromet els seus recursos econòmics a la transformació social, a través de tres línees bàsiques de treball:

• La gestió i/o disseny de serveis d’impacte social positiu.
  • La captació de fons d’organitzacions amb causa social, per tal de destinar-los a projectes que cerquen la millora social.
  • La cartera de projectes i serveis propis.

NAIA hereta de les entitats que avui la integren la sensibilitat pels valors cooperatius, implicant-se en la comunitat i el teixit social, impulsant projectes i serveis d’interès per a les persones.

Naia disposa d’una massa social de 93 socis i d’un volum total de facturació de 9 milions d’euros.