Projectes

Serveis educatius complementaris:

Aportem solucions d’administració i gestió a les associacions de mares i pares des de la nostra experiència com a empreses socials

Posem a l’abast d’infants i famílies metodologies participatives per oferir serveis educatius de qualitat, complementaris i alineats amb els projectes educatius dels centres i els interessos de les famílies.

Acompanyem als equips docents amb processos de supervisió externa i formació complementaria.

Ampliem la mirada per poder esdevenir opcions de consum col·laboratiu, més enllà de les escoles,  que apropin a les famílies productes i serveis de qualitat des d’una economia responsable i en format cooperatiu.

Posem a l’abast temes de gestió associativa per a les entitats, de formació i supervisió per els equips docents i de serveis i activitats  per a la infància , joventut i llurs famílies, en aspectes, formatius, socioeducatius i culturals a nivell especialitzat i preventiu.